מצבה מיוחדת לאדם מיוחד

ליעוץ ללא תשלום חייגו:
03-6476438
  • השאירו מספר טלפון ושם ונחזור אליכם בהקדם
    שם:

    טלפון:

  • שירותי החברה
    /
    פיסול באבן

    פיסול באבן

    כיום, משפחות רבות, מעוניינות להנציח את יקיריהם בצורה יוצאת דופן המבטאת את הרגש העמוק כלפי הנפטר או את אישיותו הייחודית. פיסול באבן יכול לתת את המענה לשם כך.

    מצבה מיוחדת העשויה מאבן מפוסלת מהווה מצבה מרשימה במיוחד ובולטת בשונותה בבית העלמין. זוהי דרך מיוחדת, ייחודית ואמנותית לבטא את הרגשות כלפי הנפטר ומהווה אנדרטה קטנה ואישית למשפחה ומקום זיכרון ייחודי עבור הנפטר.

    פיסול באבן דורש מיומנות ייחודית והתמקצעות, לא דיי בלהיות רק אמן מפסל בעל חזון אמנותי, אלא יש להיות בעל ידע מעמיק בסוגי האבנים, בצורת העבודה ובטכניקה המיוחדת. כל פיסול באבן צריך להיות מותאם לסוג האבן אותו בוחרים ולעיבוד כזה או אחר. כמו כן, יש לקחת בחשבון, שיש להשאיר מקום לכיתוב על הפסל ולזכור שיש להעדיף אבן איכותית ועמידה שתעמוד בפגעי הזמן ומזג האוויר.

    פיסול מצבות נחשב לאומנות משום שמדובר בעיצוב חופשי הבא להעביר חוויה, מסר או רגש. עבודת הפיסול מתחילה בעיבוד גס של החומר הנבחר, בזלת, שיש, גרניט או אבנים אחרות ומיוחדות, המגוון הוא רחב וכך גם האופציות ויש לקחת בחשבון כי לא כל אבן מתאימה לכל פסל.

    את האבן יש להתאים לאופן העיצוב ולתוצר המוגמר אליו אנחנו מעוניינים להגיע. אם ניקח לדוגמא את אבן הגרניט נראה כי יהיה קשה ליצור איתה פסלים רכים ועדינים. על כן, יש לראות כי אכן החומרים שבחרנו מתאימים לתצורה האמנותית אותה אנחנו רוצים ליצור במצבה.

    כאשר באים לעצב את המצבה יש לחשוב כיצד היינו רוצים להנציח את היקר לנו, כדוגמת, אדם שהיה שחקן, ניתן לפסל מצבה בצורה של מסך תיאטרון, או אדם שאהב את הים ניתן לפסל מצבה בצורת גלים, כך גם ניתן לפסל כלי נגינה או פרחים, או אם רוצים להביע את רגשות האהבה העזה למנוח, ניתן לפסל לב – אין גבול לדמיון וליכולות.

    שלייפשטיין מציעה ללקוחותיה פיסול באבן מכל הסוגים לפי בקשת הלקוח ובאופן האיכותי והמקצועי ביותר. שלייפשטיין מספקת ליווי צמוד, הדרכה וייעוץ בבחירת סוגי האבנים, הכיתובים והתצורה האומנותית הסופית.
    בניית אתרים ושיווק באינטרנט