מצבה מיוחדת לאדם מיוחד

ליעוץ ללא תשלום חייגו:
03-6476438
  • השאירו מספר טלפון ושם ונחזור אליכם בהקדם
    שם:

    טלפון:

  • שירותי החברה
    /
    הקמת מצבות

    הקמת מצבות

    הקמת מצבות הינה מלאכת מחשבת הדורשת מיומנות ומקצוענות רבה, הן בשל הרצון לשמור על המצבה לאורך השנים והן בשל היכולת של המצבה לתת ביטוי ייחודי ואותנטי לרגשות המשפחה כלפי המנוח והיכולת של המצבה לסמל את אופיו ואישיותו של המנוח.

    מגוון האבנים והסלעים מהם ניתן להקים מצבות הינו רחב והאופציות רבות ומגוונות, ניתן להקים מצבות מכל סוגי האבנים והסלעים המיוחדים אותם מייבאת חברת שלייפשטיין ואף קיימת אפשרות לבצע שילובים שונים בין מגוון אבנים.


    על גבי המצבה עצמה ניתן להטביע כיתובים בפונטים ועומקים שונים, באותיות אלומיניום, ברונזה או בחריטת עופרת, ובעצם לבצע ככל העולה על דעתו של הלקוח מבחינת צורת הכיתוב. שלייפשטיין עוזרת בייעוץ לגבי תכנון המצבה על פי קטלוגים ודוגמאות או בבנייה אישית העל פי אופיו המיוחד והראייה האסתטית של הלקוחות. החברה שמה לה לדגל ללוות את הלקוח משלב התכנון הראשוני, הקמת המצבה ועד לגמר ביצוע העבודה.

    במרבית המקרים, הקמת המצבה תתבצע ביום השלושים לפטירתו של המנוח, לכן חברת שלייפשטיין שמה לה לדגש להקפיד על לוחות הזמנים, משלב ההזמנה ועד לשלב ביצוע ההקמה בפועל.

    כאשר באים להזמין מצבה חשוב מאוד לוודא כי עושים זאת אצל בעל מקצוע אמין, איכותי ואדיב המשלב יכולות אומנותית גבוהות, בדיוק בשל כך עובדי חברת שלייפשטיין וותיקים ומנוסים ובעלי הכשרה מתאימה לענות לכל דרישות לקוחותיהם.
    בניית אתרים ושיווק באינטרנט