מצבה מיוחדת לאדם מיוחד

ליעוץ ללא תשלום חייגו:
03-6476438
  • השאירו מספר טלפון ושם ונחזור אליכם בהקדם
    שם:

    טלפון:

  • שירותי החברה
    /
    עיצוב מצבות מיוחדות

    עיצוב מצבות מיוחדות

    במשך השנים התפתחה הנטייה להביע אישית ביטויי אבל וזיכרון ויחד עם זאת התפתחה גם הטכנולוגיה שהובילה לאפשרות לבניית מצבות מיוחדות.
    כיום, ניתן למצוא בבתי עלמין רבים, מצבות מפוסלות, מיוחדות במראה ובצורה ולפעמים אף מפתיעות. מן המצבה המיוחדת ניתן ללמוד הרבה, גם על המנוח וגם על המשפחה אשר בחרה להציב מצבה מעוצבת שכזו לזכר אהובה.

    מצבות קבורה אינן חייבות להיות סטנדרטיות, הן יכולות להיות ייחודיות, מעוצבות ושונות הרבה יותר ממה שהיה נהוג בעבר. עיצוב מצבה מיוחדת היא מלאכת מחשבת הדורשת חוש אסתטי מפותח בשילוב עם יכולות מקצועיות ואומנותיות, חברת שלייפשטיין מציע ללקוחותיה מצבות הכוללת אלמנטים מורכבים ומיוחדים על מנת לאפשר לייחד את המצבה כזיכרון עד של המנוח.

    הרעיונות, העיצובים, הטכניקות המתפתחות ומגוון האבנים והסלעים הרחב מרחיבות את האפשרויות בבניית מצבות מיוחדות. המצבה היא גלעד העומד לעד ומהווה זיכרון למנוח, היא מסמלת את החלל הריק שהותיר הנפטר ואת הרצון לשמר משהו ממנו, להנציח חלק מנשמתו לעד. המצבה היא חד פעמית וייחודית ויש ביכולתה לבטא רגשות, תחושות ותפיסת עולם ייחודית. שלייפשטיין מתייחסת אל כל מצבה כאל יצירת אמנות הבאה לשמר ולהביע זיכרון של הנפטר, העבודה היא פרטנית עם דגשים על איכות החומרים, השיש או האבן, הכיתוב וכל האלמנטים והפרטים הקטנים.

    עיצוב מצבה מיוחדת מתחיל בבחירת החומרים האיכותיים, אשר יכולים להיות שיש יוקרתי, אבן טבעית או סלע מיוחד, המגוון הוא רחב ויש לשקול זאת בכובד ראש, משום שהמצבה תהייה מונחת לעד. לאחר מכן יש לבחור את גודל המצבה, לרוב בהתאם להנחיות של בית העלמין. באם זה אפשרי, יהיו כאלה שיעדיפו מצבות גדולות במיוחד, מפוסלות או מרשימות. שלב הגימור והליטוש של המצבה חשוב לא פחות, לעיתים ניתן לשנות לחלוטין את מראה האבן, או להדגיש את התכונות המיוחדות של האבן שנבחרה, כל זאת כמובן בהתאם לדרישת הלקוח.

    לבסוף, יש לבחור את הניסוח אותו נרצה להציב על המצבה ואת אופן הכיתוב. צורות הכיתוב הן רבות ומגוונות, ניתן לחרוט את הכיתוב ולצבוע אותו או להבליט את הכיתוב על גבי המצבה, בהתאם לאופי המצבה ועיצובה.

    שלייפשטיין מלווה את לקוחותיה בתהליכי הבחירה וההחלטה ומייעצת גם לגבי העיצוב וגם לגבי טיב החומרים ועמידותם לאורך השנים.
    בניית אתרים ושיווק באינטרנט