מצבה מיוחדת לאדם מיוחד

ליעוץ ללא תשלום חייגו:
03-6476438
  • השאירו מספר טלפון ושם ונחזור אליכם בהקדם
    שם:

    טלפון:

  • שירותי החברה
    /
    סלעים לגינה

    סלעים לגינה

    הצבת סלעים ואבנים בגינה יוצרים מסלעה ומהווים שדרוג לכל גינה, קטנה או גדולה. הסלעים מעניקים לגינה נופח אחר, עיצובי ומיוחד. הסלעים יכולים להיות מוצבים במספר רחב של אופציות, כדוגמת סלעים לא מסותתים המגיעים ישירות מן הטבע, או אפילו גושי שיש. הסלעים מביאים לגינה את יופיו של הטבע, ויוצרים מראה שונה וייחודי המשתלב עם הצמחייה והתאורה.

    שלייפשטיין, המתמחה בייבוא של אבנים וסלעים מיוחדים וטבעיים מכל רחבי העולם, מספקת מענה בתחום הסלעים לגינה. המגוון הרחב של הסלעים, האבנים הטבעיות ואפילו סוגים שונים של שיש על כל תצורותיו מעניקים אפשרויות עיצוביות מרובות ללקוחותיה, בין אם מדובר בלקוח פרטי, או באדריכלי נוף מנוסים, גננים ואמנים.

    לכל אבן וסלע יש את הגימור הייחודי לו, הצורה והגוון. יש לקחת בחשבון את גודלה של הגינה ואף את הצומח בה, על מנת לשלב בין הסלעים, המרקמים והצבעים השונים ולהגיע לכדי הרמוניה אסתטית נעימה לעין.

    ניתן ליצור מקום מיוחד להצבת הסלעים בגינה, באזור ספציפי ומתוחם, או, אם יש גינה גדולה, ניתן לפזר מספר סלעים.

    להצבת סלעים בגינה יש מספר יתרונות. הצבה של סלעים בגינה מעניק חיסכון של מים, הסלעים יכולים להחליף את מרבדי הדשא הירוקים הזקוקים לכמויות מים גדולות, ועדיין לשמר את המראה היפה והטבעי של הגינה. העצים, הצמחים והפרחים, יכולים לצמוח ישירות מתוך הסלעים, בצורה הרמונית וטבעית. הסלעים מכסים את שורשי הצמח ומעניקים לו הגנה מפני השמש ובכך השורש אינו מתייבש במהירות. כמו כן, שתילה של צמחים בתוך סלעים מונעת התפשטות של עשבים שוטים ובכך מאפשרת לצמחים לשרוד ולגדול בצורה אופטימאלית.

    במידה ומעוניינים בכל זאת להניח כרי דשא, ניתן להציב את הסלעים מעליהם וליצור ניגודיות מיוחדת בין צבעי הסלע לירוק של הדשא.

    הסלעים לגינה יכולים לשמש לא רק מצע לצמחי נוי, אלא אף קרקע מצוינת לגידול צימחי תבלין, צימחי מרפא  או אפילו למזרקה קטנה בגינה.

    מעבר לעניין הטעם האישי והרצון האסתטי שיש לכל אדם, כשבאים לבחור סלעים לגינה חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים. גודלה של הגינה, הקרקע שיש בגינה, על מנת שלא תיווצר שקיעה של סלעים, וסוג הצמחים אותם אתם מעוניינים לשתול.

    יש לבחור בקפידה את סוגי האבנים והסלעים, מבחינת טקסטורה ומבחינת גודל וצבע. עובדי חברת שלייפשטיין עומדים לרשות לקוחותיהם בכל עניין ושאלה ומעניקים פתרונות מקצועיים בשילוב עם מגוון רחב של סלעים ואבנים.
    בניית אתרים ושיווק באינטרנט